WePlay! Esports — фіналіст премії PR Daily 2020 CSR Awards

WePlay! Esports — фіналіст премії PR Daily 2020 CSR Awards

Комунікаційна кампанія благодійного кіберспортивного марафону WeSave! Charity Play буде боротись за престижну премію PR Daily 2020 CSR Awards. Ініціативу WePlay! Esports помітило американське журі й вона потрапила до фіналу Corporate Social Responsibility Awards в категорії Fundraising and Philanthropic Initiative. Премією  відзначають команди, агентства та компанії, які змогли донести людству важливе повідомлення та зробити світ кращим. 

Онлайн марафон з Dota 2 WeSave Charity Play вдалося підготувати всього за тиждень. У ньому взяли участь 24 всесвітньо відомі команди, а призовий фонд склав $120 000. До цих коштів додали пожертви глядачів і в сумі передали $188.879 двом  міжнародним фондами – CEPI та GlobalGiving. Перший сприяє розробці вакцини від коронавірусу, другий – допомагає вразливим верствам населення у всьому світі.

Рішення про організацію онлайн турніру було миттєвим, тому що ситуація з коронавірусом у світі швидко погіршувалась, а збір коштів за допомогою онлайн турніру був ефективним способом допомогти у боротьбі з пандемією. Часу на просування події майже не було, та попри це ідея захопила навіть непрофільні видання, а сама подія була висвітлена 842 рази у медіа 29 країн світу, зокрема у Forbes та Reuters.

Благодійний марафон був покликаний допомогти світу, і пафос тут доречний: його ідея є набагато ширшою, ніж кіберспорт. Було зрозумілим тактичне завдання: зібрати гроші, щоб перемогти пандемію. Звісно, це було ключовим в організації. Завдяки нашим теплим стосункам із медіа ендемічні ЗМІ швидко підхопили ідею. Не залишилися байдужими й неспеціалізовані видання. І хоча часу на анонс та PR-просування події було рекордно мало, WeSave! Charity Play став однією з найуспішніших наших комунікаційних кампаній,

— коментує Олена Дальська-Латошевіч, Сhief Communications Officer WePlay! Esports.

Турнір дивилися і підтримували у всьому світі вісьма мовами. За статистикою незалежного аналітичного ресурсу Esports Charts у піковий час за марафоном одночасно спостерігали понад 161 тисяча глядачів. Гравці, ведучі та експерти працювали під час турніру як волонтери.

Разом з WePlay! Esports до списку фіналістів потрапили:

  • Агенція зі зв’язків із громадськістю та маркетингових комунікацій Landis Communications Inc;
  • Некомерційна корпорація Philadelphia Convention and Visitors Bureau (PHLCVB);
  • Страхова компанія CopperPoint Insurance Companies;
  • PepsiCo Foundation і некомерційна організація Recycling Partnership.

: