Підсумки 2017 для DataArt: зростання на 27%

Підсумки 2017 для DataArt: зростання на 27%

За минулий рік зростання ІТ-сфери в Україні у середньому склало близько 20%. І основа цього зростання - потужний розвиток кожної окремої компанії. Один з найкращих річних результатів показав учасник Асоціації "ІТ Ukraine" — компанія DataArt. 

У 2017 році прибуток мережі DataArt збільшився на 27%. До команди DataArt загалом приєдналось понад 600 осіб, було створено дві нові індустріальні практики, а нова ігрова платформа Skillotron вже зацікавила 8 тис. користувачів з усього світу. 

Минулого року DataArt відкрив дві нові практики: iGaming та Retail & Distribution, кожна з яких вже працює з важливими клієнтами. Центр Excellence Blockchain, також створений DataArt у 2017 р., допоміг реалізувати проекти в галузі FinTech, Media and Healthcare.  

Понад 600 нових фахівців приєдналось до DataArt у 20 локаціях, загальна кількість персоналу в 10 країнах станом на кінець року перевищила 2600 осіб. Більше 350 людей почали працювати в українських R&D центрах DataArt в Дніпрі, Києві, Львові, Одесі, Харкові та Херсоні. 

У 2017 р. DataArt презентував низку освітніх ініціатив. Наприклад, у Болгарії та Україні було відкрито безкоштовні IT-курси для початківців. Крім того, було перезапущено онлайн-ресурс із 200+ освітніми курсами та запущена унікальна платформа для оцінювання навичок програмістів Skillotron. З моменту запуску у серпні минулого року Skillotron, новий продукт DataArt, вже допоміг перевірити навички більше ніж 8 тис. розробників із 54 країн. 

Медична практика DataArt у 2017 році показала зростання на 26%, досягнувши запланованого річного прибутку за 11 місяців та збільшивши портфель, зокрема, за рахунок появи нових клієнтів, таких як Embody та PSI. Додаток KidPro, розроблений DataArt, виграв премію Pfizer Healthcare Challenge в Мюнхені. 

Фінансова практика минулого року зробила внесок у розмірі $44 млн. Один із найбільш вагомих результатів практики — завершення багаторічної розробки нової торгової платформи для Nasdaq FBMS. Окрім того, у 2017 р. DataArt став зареєстрованим діловим партнером Pega. 

Медіапрактика показала 22-відсоткове зростання, підписавши контракти з дев’ятьма новими клієнтами, зокрема, з мережею телерадіомовлення в США та незалежною компанією з розповсюдження музики в Євросоюзі. Практика зміцнила відносини з найбільшими музичними лейблами, видавцями та дистриб’юторами, посиливши позиції експерта з Big Data, аналітичних даних та управління метаданими. 

Travel-практика  продовжила стійке зростання, розпочавши роботу з кількома новими клієнтами, серед котрих Travelport, Runtriz та Vestibule Solutions. Також DataArt потрапив у шорт-лист премії Travolution як краща технологічна команда в Travel-індустрії . 

Практика IoT DataArt досягнула 33-відсоткового зростання доходів, розширила свої пропозиції, зокрема, з розробки для індустрії smart cars. Команда практики, як і раніше, залишається зосередженою на Machine Learning, Blockchain, Data Operating, Edge Computing та Cloud Support. 

Торік DataArt запустив локальні веб-сайти на чотирьох мовах: болгарській, іспанській, польській та українській. Також було проведено чотири міжнародні конференції IT NonStop в Україні та Польщі й більше 150 технологічних зустрічей для розробників з усього світу.  

Минулого року ми активно розвивались у наших нових країнах — Аргентині, Болгарії та Польші. У 2018 році DataArt продовжить пошук нових талантів по всьому світу — і в існуючих центрах розробки, й, можливо, в нових локаціях

Юлія Завілейська, Старший віце-президент DataArt