Як учасники Асоціації наближають перемогу України ч1

Як учасники Асоціації наближають перемогу України

ЧАСТИНА 1

IT-індустрія продовжує невпинно працювати та фінансово підтримувати ЗСУ та державу загалом. Так, протягом останніх кількох днів до України прибули 250 тепловізорів на суму $400 000, придбаних членами Асоціації IT Ukraine. Тільки за перші дні війни спільнота зібрала на потреби країни понад $25 млн. $11 млн були спрямовані на гуманітарні цілі, $8 млн — на сплату податків авансом та $6 млн — на підтримку військових.

Цифри безперечно вражаючі, але питання, хто ж за ними стоїть, залишається відкритим.

Разом з командою Асоціації IT Ukraine ми розпочинаємо серію публікацій про внесок компаній Асоціації в перемогу України.

AltexSoft

Підтримка співробітників. Компанії вдалося евакуювати 95% команди, допомогти їм з розселенням, забезпечити можливість працювати. Кожному було завчасно виплачена зарплатня, а також допомога у розмірі 500 доларів. Для колег, які вирішили доєднатися до Збройних Сил України чи тероборони, розробили спеціальну політику: крім додаткової допомоги на купівлю спорядження, за ними зберігаються їх довоєнна компенсація та робоче місце.

Підтримка ЗСУ. Altexsoft активно підтримує армію. На  запит однієї з танкових бригад, яка потребувала генераторів, компанія швидко зреагували та за декілька годин зібрала необхідні 142 000 грн. 154 000 грн. зібрано для придбання рацій, необхідних цій же бригаді. Триває збір коштів на бронежилети для Харкова та для закупівлі наборів високого ступеня захисту в Ізраїлі. Вже зібрано 554 000 грн.

Ciklum

У рамках низки ініціатив компанія під #CiklumStandsWithUkraine, спрямувала кошти на кілька основних задач, серед яких: допомога Збройним Силам України; підтримка колег та їхніх близьких, зокрема, у переміщенні та облаштуванні у більш безпечних місцях; підтримка благодійних організацій та гуманітарних ініціатив, що допомагають українським військовим та цивільним, які цього потребують.

1,5 млн грн. Ciklum спрямував безпосередньо ЗСУ.

40 млн грн. інвестори та топ-менеджмент Ciklum передав благодійним організаціям, які допомагають ЗСУ та громадянам.

118 млн грн. Ciklum інвестував у переміщення колег та їхніх близьких у більш безпечні локації – загалом вдалося евакуювати більше 4200 українців.

У рамках внутрішньої благодійної платформи компанії From Patriots to Patriots спеціалісти Ciklum з початку року пожертвували більше 40 тисяч доларів, які спрямовані до благодійних організацій – “Армія SOS”, “Combat UA”, “Таблеточки”, а з початку війни -  на спеціальний рахунок НБУ для допомоги Армії.

38 ноутбуків Ciklum передав на потреби фонду “Повернись живим”.

Крім того, фахівці Ciklum організували або взяли участь у десятках благочинних ініціатив: від збору та доставки гуманітарної допомоги до краудфандингу екіпірування для Захисників України.

Computools

Підтримка співробітників. З початку війни в гарячих точках України перебувало 6 співробітників. 3-х вдалось евакуювати, для решти компанія шукає можливості безпечного виїзду. Загалом компанія евакуювала в більш безпечні райони 70 осіб. Всім співробітникам була надана фінансова допомога. Компанія зберегла робочі місця для кожного, забезпечила співробітників технікою для подальшої роботи. Окремо надається психологічна підтримка співробітникам та їх близьким. Компанія підтримує 3 співробітників, які приєдналися до лав ЗСУ. За ними залишаються робочі місця та виплата заробітної плати.

Підтримка ЗСУ. Майже всі співробітники компанії підтримують фінансово ЗСУ та наскільки можливо працюють на інформаційному полі.

Гуманітарна допомога. З початку війни багато співробітників волонтерять: збирають та доставляють ліки, інші необхідні для наших захисників матеріали. Активно підтримуємо лікарні і шпиталі ліками. Забезпечили армію Запоріжжя комп’ютерами. Кожен як може допомагає тим, хто залишився без їжі і всіх необхідних речей.

Підтримка держави. Компанія сплачує всі необхідні податки. Клієнти отримують якісне надання послуг та виконання завдань, навіть в такий час.

Підтримка співробітників та ЗСУ клієнтами компанії. Клієнти компанії активно підтримують армію, збирають кошти та займаються пошуком необхідних для ЗСУ речей. Клієнти відмовились від робочих стосунків з країною - агресором в підтримку нашої країни. 

Diya

Компанія організували інформаційну розсилку для клієнтів щодо війни в Україні й таким чином зібрали допомоги на суму 60 тис. дол. від клієнтів. З 24 лютого працює ресурс https://choiceismade.com/ для збереження історичних даних щодо позиції відомих осіб в росії та Україні по відношенню до війни в Україні. Команда підтримки організувала цілодобовий моніторинг сайтів територіальних громад області (69 сайтів в моніторингу станом на 22 березня). Наразі компанія готує до реєстрації волонтерську організацію, яка буде займатись, серед іншого, допомогою місцевій (Житомирська та Оліївська в Житомирському районі територіальні громади) Теробороні, безпритульним тваринам та малозабезпеченим місцевим жителям, як на час війни, так і після перемоги.

Grid Dynamics

Фандрейзингова кампанія Grid Dynamics та British Red Cross для гуманітарної допомоги Україні. У партнерстві з Британським Товариством Червоного Хреста Grid Dynamics запустила внутрішню кампанію зі збору коштів для гуманітарної допомоги України. До неї долучилися теперішні та колишні спеціалісти компанії, а Grid Dynamics зобов’язалася подвоїти цю суму. Станом на 22 березня зібрано більше £202 тис, що дорівнює ≈ 8 млн у гривневому еквіваленті. Раніше компанія вже перерахувала 1 млн грн. для запуску цієї кампанії. Усі зібрані кошти буде спрямовано на забезпечення підтримки громадян України, які постраждали через війну. 

Підтримка спеціалістів. Від перших днів війни і до сьогодні у Grid Dynamics підтримують своїх спеціалістів. Організували евакуаційні рейси з центру та сходу України (в основному з Харкова, Києва та Дніпра) до Львова, а також автобуси до Польщі та Молдови. Львівський офіс вже прийняв і розселив понад 350 людей (колег, їхніх родин і друзів). Обладнали більш як 100 спальних місць в офісі, ігрову для дітей. За свій рахунок компанія розміщує у готелях (у пріоритеті сім’ї з немовлятами та люди з особливими потребами), по містах та містечках області та суміжних областей. Волонтерська команда працює 24/7, аби кожного зустріти, нагодувати й поселити.

Особливий фокус на координації та логістиці: компанія шукає транспорт, збирає інформацію про поточний стан на дорогах, надає рекомендації щодо найбільш безпечних маршрутів, допомагає з варіантами ночівлі для людей з усіх міст без винятку. Розроблено чат-бот, який дозволяє поділитися своєю локацією у дорозі. Налагоджено процес транспортування та поселення у Польщі. У Польщі та Молдові працюють координатори, які супроводжують співробітників від кордону.

Infopulse

IT-компанія Infopulse, ровесниця незалежної України, з перших днів російського вторгнення докладає всіх зусиль для підтримки своєї країни. Вважає за обов’язок допомагати Збройним силам України, підтримувати наших спеціалістів та їхні сім‘ї, забезпечувати безперервність надання сервісів замовникам, допомагаючи тим самим економіці України.

Підтримка ЗСУ, гуманітарна допомога. Для підтримки ЗСУ Infopulse уже переказав 3 000 000 грн. в один із найбільших фондів допомоги українським військовим «Повернись живим». Також до фонду було відправлено 33 ноутбуки для української протиповітряної оборони та ще 18 ноутбуків для територіальної оборони Львова та ЗСУ. Завдяки техніці інформація з командних пунктів ППО буде в режимі реального часу доступною операторам зенітних ракетних комплексів.

Окрім підтримки української армії, компанія долучається до інших ініціатив, які спрямовані на допомогу цивільному населенню. У Львівський IT-кластер Infopulse переказав 100 тис. грн. на обладнання пунктів для біженців.

Спеціалісти Infopulse завжди були соціально відповідальною спільнотою. Волонтерський рух є важливою складовою культури компанії, і зараз потужна сила цієї спільноти відчувається як ніколи. Спеціалісти підтримують колег та їхніх родичів, які опинилися у скрутних обставинах, надають житло тим, хто перемістився або перебуває в дорозі, допомагають з адмініструванням нових термінових завдань, що виникли у зв’язку з війною. Багато хто у вільний від роботи час займається волонтерством, збирає кошти, залучає до своїх ініціатив колег. Завдяки спільним зусиллям спеціалістам вдалося зібрати понад 3 мільйони грн, які були спрямовані на більше ніж 160 ініціатив із закупівлі ліків, амуніції, гуманітарної допомоги, комп’ютерної техніки та інших потреб місцевої тероборони, ЗСУ та цивільного населення.

Компанія прагне забезпечити більш системний підхід до організації допомоги та активізувала співпрацю зі своїм багаторічнім надійним партнером – благодійним фондом «Діти надії і любові», де акумулюються внески спеціалістів компанії, іноземних колег, партнерів та замовників.

Підтримка спеціалістів. Команда швидкого реагування, яка була створена ще на початку 2022 року, продовжує допомагати з трансфером спеціалістам та їхнім сім’ям, здійснює евакуаційні виїзди, допомагає з житлом у центрах компанії у Вінниці, Хмельнику і Львові, та з трансфером і розселенням тим, кому вдалося перетнути кордони Польщі та Болгарії. Загалом компанія потурбувалися про понад 1000 дорослих, більше 250 дітей. Усі спеціалісти, котрі потребували допомоги, отримали прихисток завдяки нашим адміністративним командам у Львові та Вінниці, де навіть офісні приміщення були обладнані для ночівлі і тимчасового перепочинку.

Підтримка від материнської компанії. Материнська компанія Tietoevry так само докладає зусиль для підтримки України. Одним із кроків став вихід Tietoevry з росії. Ще одним кроком стала фінансова допомога в розмірі 100 000 євро на благодійну організацію «Червоний Хрест». Tietoevry продовжує активно підтримувати спеціалістів  Infopulse та їхні сім’ї в Україні, забезпечуючи допомогу на всіх рівнях.

Клієнти компанії з розумінням ставляться до обставин, в яких опинилися її спеціалісти, пропонують родинам допомогу із розміщенням у Європі, переказують кошти на підтримку української армії та гуманітарних проєктів, і, найважливіше, продовжують і розширюють співпрацю з Infopulse.

"Разом допомагаємо російському кораблю, літаку, танку та солдату швидше опинитися там, куди їх відправили захисники острова Зміїний!"

Інші випуски:  | Частина 2 | Частина 3 | Частина 4 | Частина 5 | 

В публікації наступного матеріалу можуть брати участь усі учасники Асоціації IT Ukraine. Контактна особа: Марина Калиновська, проєктна менеджерка (kalynovska@itukraine.org.ua).

Перегляньте інші новини: