Як учасники Асоціації наближають перемогу України ч5

Як учасники Асоціації наближають перемогу України

ЧАСТИНА 5

За два місяці війни IT-індустрії вдалося вистояти, зберегти свою операційну діяльність та весь цей час активно підтримувати Збройні Сили України й Державу. Разом з командою IT Ukraine ми продовжуємо серію публікацій про внесок компаній Асоціації в перемогу України.

Agiliway

Agiliway активно підтримує Україну з першого дня війни на всіх фронтах. Для підтримки української економіки компанія перерахувала податків на рік наперед.

Підтримка ЗСУ. Співпрацюючи з IT-кластерами Львова та Чернівців, компанія придбала в Ізраїлі для українських військових кілька тепловізорів, прилади нічного бачення, засоби індивідуального захисту (бронежилети та каски). На момент публікації цієї статті компанія чекає на таку саму допомогу й із США. Agiliway також закупила за кордоном багато турнікетів, прицілів, кріплень до автоматів, метеостанцій, рацій й сформувала аптечки натовського зразка. Для цих потреб в Agiliway зібрали вже понад 2 млн гривень.

Крім регулярних щомісячних грошових переказів від компанії та членів команди (за бажанням), тут подбали про вчасне доставлення необхідної амуніції, спорядження, спецодягу та ліків на фронт. Також закупили наколінники, ліхтарики, дощовики, рукавиці, тканини для бронежилетів. А в кожну посилку вкладають різні приємні бонуси для військовослужбовців: згущене молоко, каву, цигарки, печиво, тушкованку та інші смаколики.

Волонтерство. Один з співробітників  компанії разом з друзями почистив 8 бомбосховищ від мотлоху, піску та сміття, підготувавши приміщення до перебування в них людей у разі повітряних атак. Інша співробітниця курувала постачанням великих партій гуманітарної допомоги з-за кордону, знаходячи склади, водіїв і людей, які потребували цієї помочі. Чимало хто з працівників прихистив у себе вдома переселенців або підшукав житло для них в інших містах.

Також велась допомога на інформаційному фронті. Команда з маркетинг-департаменту разом з волонтерами, в т.ч. з інших відділів, з початком війни поширювали правдиву інформацію у світі, готували пресрелізи, статті, переклади, збирали матеріали для воєнних методичок, поширювали їх у зручних форматах, збирали інформацію щодо гуманітарної ситуації на місцях.

Підтримка співробітників Для зручності наших співробітників у Львові, Чернівцях та Кракові безперебійно працюють офіси компанії. Вони також відкриті й функціонують для тимчасового перебування як наших співробітників, так і людей, які приїхали з інших регіонів, поки ми підшуковуємо їм комфортніші умови. Крім витрат на окремі бригади, в компанії точково допомагали родичам і знайомим своїх працівників.

У Львові компанія першою запустила в Україні інтернет від Starlink і готувалися до цього ще до війни. А в Чернівцях під'єднала його протягом перших тижнів війни. Окрім того, спеціалісти компанії допомагають запустити інтернет іншим компаніям з початку повномасштабних військових дій. Також створено власну інструкцію встановлення для Starlink, яка  викладена її у вільний доступ на DOU.

Також Agiliway регулярно надає психологічну підтримку своїм співробітникам, проводячи вебінари з психологами про те, як поводитися та працювати під час війни.

CHІ Software

Підтримка армії. Зараз мирне майбутнє та успіхи України на дипломатичному фронті залежать від стійкості наших захисників. Уся команда CHI Software прагне наблизити бажаний день перемоги:

  • Від початку воєнних дій компанія щотижня переказує кошти на допомогу українській армії.
  • Президент компанії Євген Черняк особисто від себе пожертвував 3 млн грн на підтримку ЗСУ.
  • До Товариства Червоного Хреста компанія передала теплі жилети та обігрівачі.
  • Частину коштів, які CHI Software отримала за робочий час на комерційних проєктах було переведено безпосередньо на рахунок Збройних сил України, а решту – на гуманітарну допомогу.

Благодійна ініціатива. Команда розробників створила мобільний додаток “BE WITH UA”. Компанія вирішили об’єднати дві корисні справи: допомогти фінансово нашій армії та поширити знання західноукраїнської говірки (“Львівської ґвари”). Ідея додатка дуже проста: користувач грає у квіз, під час квізу дивиться рекламу, гроші від переглядів перераховуються на потреби ЗСУ. Завантажити застосунок “BE WITH UA” можна як в Google Play, так і в App Store – компанія запрошує всіх бажаючих долучитися до благодійної ініціативи.

Волонтерство. В умовах війни співробітники компанії мають внутрішній ресурс для того, щоб займатися волонтерською діяльністю. Вони спрямовують свої сили на закупівлю амуніції для військових, продуктів харчування та одягу для цивільних, а також корм для домашніх тварин. Окрім цього, члени команди приєднуються до лав ЗСУ та кібер-фронту. Кожен має бути корисним там, де це можливо. 

Підтримка співробітників. З початку війни компанія допомагає членам команди евакуюватися з небезпечних регіонів і знайти тимчасове житло у більш безпечному місці. Також співробітники можуть отримати безкоштовну психологічну підтримку як в Україні, так і за кордоном.

Було створено два координаційні центри: CHI Software Ukrainian Relocation Office та CHI Software European Relocation Office. До їх складу входять юридичний та фінансовий відділи, а також команди HR-менеджерів і маркетологів. Координаційні центри слугують комунікаційним майданчиком для обміну корисними посиланнями та важливою інформацією. Разом набагато легше пережити складні часи.

CNA International IT

Топ-менеджмент агенції готувався до можливого вторгнення країни-агресора заздалегідь, хоча команда компанії вірила у кращe. У рамках забезпечення безперервності роботи компанія підготувала декілька варіантів дій на випадок різних форс-мажорних ситуацій: перевела певні контракти на іноземні компанії, продумали альтернативні канали зв’язку, щоб комунікація була безперервною, переглянула рекламний та маркетинговий бюджет на предмет раціональності використання коштів. Усі співробітники отримали листи із локаціями, які можна використовувати як проміжкові на заході України для тимчасового житла. З перших днів війни компанії вдалось:

  • Заручитися підтримкою Британського хедофісу, який запропонував програму релокації сімей співробітників з України.
  • Забезпечити функціонування всіх ключових бізнес-процесів компанії.
  • Переорієнтувати діяльність на кандидатів, що проживали вже на той момент у країнах Європи.
  • Допомогти з евакуацією членам команди та їхнім родинам, які опинились у небезпеці.
  • Зберегти стабільність виплат заробітної платні навіть у моменти нестабільних доходів, що просіли на декілька тижнів.
  • Надавати психологічну та емоційну підтримку членам команди, які того потребували.
  • Створити телеграм-канал з корисними матеріалами для тих, хто виїжджав за кордон.
  • Взяти участь у кібер та інформаційній війні, організовуючи розповсюдження правдивої інформації про події та спростування фейків.
  • Організувати волонтерську активність у напрямах підтримки ЗСУ, забезпечення лікарень необхідним медичним обладнанням та інструментарієм, завезення та доставки гуманітарної допомоги у міста, що найбільш постраждали від російської агресії.
  • Створити та долучитися до нових партнерств з міжнародними благодійними організаціями та фондами, щоб ще більше допомагати Україні вистояти у цій війні.

Фактично команда розділилась на 2 зони відповідальності - ті, хто залучений лише у рекрутинг і комунікацію з клієнтами, спілкування із новими, потік яких на подив  не зменшився; і ті, хто більше витрачав час на логістику й спілкування із прямими постачальниками, адже по оперативній доставці медикаментів у компанії не виходило доставляти все вчасно через посередників. 

За час війни командою компанії було передано до клінік та шпиталів 220+ вакуумних помп та систем із комлектуючим на загальну суму в $280000, частина із яких закуповувалась на Словацьку компанію CNA IT без НДС. Логістика відшліфувалась до 5 днів із Півночі Німеччини до Дніпра й у деякі лікарні постачання йшло лише від компанії, поки великі фонди й держава займалися пошуком відповідальних і вибудовували логістику. Також напряму до 16-ти батальйонів ЗСУ було доставлено 3400 турнікетів, закуплених  у США. 

Протягом 4-х місяців командою було організовано 4 машини 4*4 на фронт, віддана 1 легкова машина до Київської ТрО, зібрано тепловізори, біноклі, рації, моноблоки, спец.одяг тощо для потреб військових і рот, де служать зараз друзі, кандидати, клієнти й родичі на загальну суму 518 000 гривень. Розпочато збір коштів через платформу GoFundMe, до якої залучилось 30+ знайомих з інших країн. Матеріальним оснащенням допомагає команда й екопоселенню у Черкаській області, які приймають зараз по 30-50 нових переселенців щодня. 7 сімей, які переїхали за кордон і до Західної України надають прихисток для біженців у своїх домівках.

Codebridge

Компанія Codebridge з першого дня військових дій включилася у волонтерську та фінансову допомогу Збройним Силам України та ТрО, а також забезпечила безперебійну роботу команди, щоб також бути бійцями економічного фронту нашої держави.

Підтримка співробітників. Організували евакуацію та розселення у готелі в одній з локацій в Україні. Зберегли всі робочі місця та виплати зарплати у повному обсязі. Не зупиняли найм та онбординг тих членів команди, які мали приєднатися до компанії до війни. Codebridge підтримує працівників, які служать в ТрО, і ЗСУ. Зобов’язалися повністю виплачувати заробітну плату на період служби.

Підтримка України. Виділили з бюджету компанії фонд під волонтерство. Активно включилися у волонтерство і допомогу ТрО. Останніх забезпечили партією аптечок, турнікетів, тактичних підсумків, дрібницями для побуту. Забезпечили партією тепловізорів три батальйони – в Києві, під Києвом та один в області. Компанія регулярно допомагає ЗСУ з інструментами та іншими дрібницями необхідними для ремонту техніки. Зокрема закупили запчастини для ремонту техніки для однієї з частин ЗСУ. Допомагає також в пошуках і закупівлі бронежилетів та шоломів. Також компанія ділиться інтерв’ю з Junior QA Engineer, Капітаном ЗСУ Павлом Степановим.

Cprime Studios

Однією з ключових цінностей Сprime Studios є підтримка та залученість сім’ї. Тому компанія, у першу чергу, подбала про безпеку колег та їхніх родин. Компанія вивезла всіх охочих на захід країни, забезпечили комфортні умови та продовжили планувати, як ще можна допомогти.

Допомога ЗСУ. Компанія активно підтримувала ЗСУ у важкі часи 2014 року. Сьогодні ж допомагає ще ефективніше: у перший же день війни компанія задонатила 300 000 гривень на підтримку армії, колеги у тилу приєднались до волонтерської діяльності та кібервійни, долаючи противника у цифровому просторі. І у 2014, і зараз члени  команди в лавах ЗСУ та ТрО зі зброєю в руках боронять країну та дають відсіч ворогу.

Налагоджено постачання з Польщі та Румунії й передано для ЗСУ в співпраці з IT Dnipro Community 100 укомплектованих військових аптечок, турнікети та медикаменти для лікарень, тактичні пояси та сумки, балістичні окуляри та багато іншого на суму понад 500 000 гривень.

Також разом з ком'юніті зібрали кошти на шоломи та отримали партію зі 130 одиниць. Зараз є потреба у БпАК «Фурія», отже активно продовжуємо нашу роботу.

Волонтерська діяльність. Компанія запустила централізований Сprime Donations Chat, де знаходяться перевірені контакти та волонтери. Основна мета — оперативне покриття нагальних потреб ЗСУ та ТрО, допомога дітям з матерями, які постраждали від російської агресії, та покинутим тваринам.

Співробітники компанії власним коштом закуповують гуманітарну допомогу, життєво - необхідні ліки, які наразі відсутні у країні, надають прихисток тим, хто вимушено покинув рідні домівки та забезпечують бійців необхідними речами: амуніцією, раціями, планшетами тощо.

Підтримка спеціалістів. Сprime Studios зберегла всі робочі місця та заробітну плату у повному обсязі для тих хто на передовій й для тих, хто в тилу. Компанія виплачує податки, працює та надає робочі місця. Ми також відчуваємо небачену підтримку від західних клієнтів та партнерів. Багато хто з них приєднався до фінансової допомоги Збройним Силам України.

Також, компанія посилила комунікацію з командами та потурбувались про психологічний стан працівників. Кожен охочий та без обмежень у часі може отримати безкоштовні психологічні консультації та юридичну підтримку.

Ми знаємо, що на нас чекає переможне майбутнє, отже головна мета зараз тих, хто має змогу працювати — підтримувати один одного та економіку країни, щоб згодом відбудувати рідну державу.

Інші випуски:  | Частина 1 | Частина 2 | Частина 3 | Частина 4 |

В публікації наступного матеріалу можуть брати участь усі учасники Асоціації IT Ukraine. Контактна особа: Марина Калиновська, проєктна менеджерка (kalynovska@itukraine.org.ua).

Перегляньте інші новини: