Як учасники Асоціації наближають перемогу України ч3

Як учасники Асоціації наближають перемогу України

ЧАСТИНА 3

За перші місяці війни IT-індустрія змогла переформатуватися, зберегти свою операційну діяльність та весь цей час активно підтримувати Збройні Сили України й державу загалом. Разом з командою IT Ukraine ми продовжуємо серію публікацій про внесок компаній Асоціації в перемогу України.

Miratech

Підтримка співробітників компанії у воєнний час. 35% співробітників змінили місце перебування (поза та всередині України). Компанія надала фінансову, організаційну та інформаційну допомогу для релокації за кордон, а також всередині країни. Окремо працюють додаткові антикризові канали комунікації для працівників та гаряча лінія 24/7. Для працівників проводяться регулярні психологічні тренінги  із залученням зовнішніх експертів.

Підтримка ЗСУ та держави. Компанія надала адресну допомогу на потреби ЗСУ в розмірі  1 млн гривень. Перераховано податків наперед у розмірі  2 млн гривень. В  районі Андалусії в Іспанії встановлено 50 лайтбоксів, які закликають фінансово підтримати українську армію.

Гуманітарна допомога. Співробітники компанії по всьому світу (Іспанія, Словаччина, Польща, Кіпр, Канада, Сполучені Штати Америки та інші країни) на волонтерських засадах допомагають українцям, яким довелося покинути місце свого постійного проживання.

N-iX

З початку війни, завдяки внескам компанії та її співробітників, N-iX зібрали понад 14 млн гривень для підтримки України, армії та тимчасово переміщених осіб. Впродовж цього часу компанія підтримує наступні благодійні ініціативи:

Закупівля автомобілів на потреби армії. Придбали 4 позашляховики та 2 мікроавтобуси, які відправили на передову, а також у Маріуполь для доставки гуманітарної допомоги та  вивезення людей. 

Передача необхідних речей для військових. Передали 4 тепловізори, амуніцію, тактичний одяг, намети, подушки, матраци. Андрій Павлів, CEO та засновник N-iX, закупив 100 кевларових пластин для бронежилетів. Також, передано 85 одиниць комп’ютерної техніки для Збройних Сил України та тероборони.

Підтримка Фонду “Повернись живим”. З початку війни, компанія зібрала 900 тисяч гривень, які передали на рахунки Фонду. На ці кошти було закуплено комп’ютерну техніку та мобільні комплекси спостереження для військових.

Допомога тимчасово переміщеним особам. Компанія виділила 20 000 USD на підтримку проєктів Львівського ІТ Кластера та облаштування центрів для тимчасово переміщених осіб. У львівському офісі N-iX організовано тимчасовий прихисток для колег та їхніх рідних, які приїжджають з різних куточків України.

Підтримка колег, які приєднались до ЗСУ. Закупили для них 20 комплектів бронежилетів і шоломів.

Допомога медикаментами. Придбали ліки на 100 000 гривень для дитячого відділення Київської міської лікарні, а також для батальйону, де служить співробітник компанії.

Оплата податків Tax Pay Forward. Компанія наперед сплатила податки на суму 3 427 655 гривень.

SQUAD

Підтримка співробітників. Ще до повномасштабного вторгнення компанія розробила BCP (Business continuity planning) та підготувала прихистки на заході України (Львів і Ужгород) для прийняття людей, а також розробила декілька сценаріїв можливих дій в залежності від масштабності вторгнення. За допомогою такої підготовки, кожний знав, як діяти та де є прихистки від SQUAD. Після вторгнення сфокусувалися на безпеці кожного члена команди. Створили SQUAD Status bot для визначення місцеперебування людей. До боту це робила команда волонтерів 24/7. В перші дні війни всі без винятку спеціалісти отримали виплати на релокацію, які дозволили перекрити витрати на оренду житла в Україні та за кордоном. Адаптували медичні страховки відповідно до можливостей страхових компаній.

Паралельно колеги, хто виїхав у доволі безпечні зони, створили волонтерський хаб і організували SQUAD Help Center для допомоги за різними напрямками:

  • Допомога з евакуацією (з Києва 320+ людей, з Харкова 80+ людей — це тільки автобусами, частина евакуювалася на своїх авто, волонтери допомагали з пошуком безпечних маршрутів).
  • Допомога з пошуком постійного житла у досить безпечних зонах України й за її межами.
  • Трекінг ситуації на кордоні.
  • Допомога для лікарень і підтримка ТРО, ЗСУ.
  • Розробили SQUAD Help супер документ — помічник в різних напрямках: допомога з житлом, транспортом, ліками тощо.
  • На основі SQUAD Help супер документ - розробили SQUAD Help bot для того, щоб знизити навантаження на волонтерів та пришвидшити пошук інформації, хто цього потребує. Тепер кожен, хто потребує інформації - може з легкістю отримати її за допомогою бота, а також подякувати волонтерам за роботу.
  • В ужгородському прихистку волонтери організували дитячу кімнату з вихователем.

З 01.03.2022, коли почали трекати кількість звернень, по 18.03.2022 волонтери Help центру обробили більш як 450 унікальних запитів від колег та їх родичів.

З перших днів компанія організувала психологічну підтримку команди:

  • Зібрали у супер документі self-help guide, де можна було знайти контакти психологів і психотерапевтів, які надають допомогу.
  • Організували низку вебінарів з експертами на теми психологічної підтримки (як підтримати себе, як підтримати інших та окремі вебінари для волонтерів), в тому числі як говорити з дітьми.
  • Запровадили індивідуальні сесії психологічної підтримки за необхідності.

Все це допомогло багатьом нашим колегам та їх родичам зберегти свою емоційну стабільність, мобілізуватися і самоорганізуватися. Підтримуємо всім необхідним колег, які доєдналися до лав ТРО та ЗСУ.

Гуманітарна допомога. З перших днів компанія допомагає українським лікарням з придбанням і доставкою необхідних медикаментів, обладнання та засобів першої необхідності. Передано понад 60 коробок з ліками у ТРО, надано допомогу Будинку малютки у Львові. Налагоджено взаємовідносини з Пластом, завдяки чому передано 2 великі палети допомоги для лікарень у Полтаві та Харкові. Компанія допомагає з ліками родинам колег, які залишилися у Києві. Підписано договір з БаДМ, завдяки чому було відправлено необхідні ліки до Полтавської лікарні. Організовано постачання ліків з Чехії, Польщі, Румунії, Туреччини, а також їжі для дітей у школі Ужгорода. Закуплено 300 турнікетів. Загальна сума допомоги склала майже на 2 млн гривень. Фінансова допомога виділяється і надалі відповідно до запитів, в середньому майже на 600 000 гривень щотижнево.

Sayenko Kharenko

У ці надважкі для всіх часи команда однієї з провідних юридичних фірм України Sayenko Kharenko об’єдналася аби допомогти нашій країні перемогти у війні. З перших днів війни співробітники Sayenko Kharenko працюють волонтерами у благодійному фонді «Дихай». Фонд був створений партнерами Sayenko Kharenko спільно з українськими бізнесменами для підтримки медичних закладів у період пандемії COVID-19. Наразі, з огляду на ситуацію в Україні, фонд змінив напрями діяльності та передає всі благодійні пожертви та гуманітарну допомогу на підтримку цивільного населення України. Зокрема, фонд підтримує лікарні, дитячі будинки, будинки престарілих та хоспіси, в яких не вистачає найнеобхіднішого. З початку активних воєнних дій в Україні спільними зусиллями фонду, волонтерів та небайдужих людей зі всього світу вдалося зібрати вже понад 3 млн грн. Більш детально про діяльність фонду та можливості для підтримки можна дізнатися за посиланням https://dyhai.org/.

Наразі команда обробляє запити та шукає все необхідне для:

  • Київської обласної лікарні №2.
  • Комунального підприємства Сумської обласної ради «Обласна дитяча клінічна лікарня».
  • Комунального некомерційного підприємства «Прилуцький міський центр первинної медико-санітарної допомоги».
  • Комунального некомерційного підприємства Харківської обласної ради «Обласна дитяча клінічна лікарня».
  • Відокремленого підрозділу «Лікарня Святого Миколая» комунального некомерційного підприємства «Львівське комунальне медичне об'єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги».
  • Комунального некомерційного підприємства Харківської обласної ради «Обласний клінічний перинатальний центр».
  • Національного інституту раку України.
  • Геріатричного пансіонату «Лайф Хауз».
  • Приватного пансіонату для людей похилого віку «Срібний вік».

Sigma Software

Sigma Software та IdeaSoft допомагають армії та людям. Понад п’ять років тому компанія Sigma Software зареєструвала власний благодійний фонд для підтримки численних соціальних ініціатив. 24 лютого 2022 року фонд запрацював у нових напрямках - допомоги населенню та військовим. Головними координаторами стали спеціалісти Sigma Software та IdeaSoft, харківської сервісної ІТ компанії, що рік тому стала частиною Sigma Software Group.

Все починалось як продовження плану безперервності ведення бізнесу. Цей план передбачав евакуацію фахівців компаній з небезпечних регіонів до Західної України та за кордон. За перші дні та тижні було організовано транспорт для евакуації співробітників разом з членами родин з Харкова, Києва, Сум, Дніпра, Полтави. Компанія забезпечувала всіх, і тих, хто евакуювався власним транспортом також, тимчасовим житлом та всім необхідним для роботи та нормального життя. Наразі понад 95% людей перевезені до безпечних локацій та змогли повернутись до роботи. У зв'язку з отриманням запитів від громадян на допомогу з евакуацією, компанія долучилися до евакуації громадян  1,5 тисячі людей.

Ті, хто з будь-яких причин залишились у гарячих точках, також потребують допомоги. Ліки, предмети першої необхідності, товари для дітей, їжа - з перших днів люди відчули нестачу цих товарів. Серед спеціалістів Sigma Software Group знайшлось чимало волонтерів, які щодня допомагають населенню та армії. З першого дня компанія разом із фахівцями донатила на підтримку різних проєктів. Так, було зібрано та передано близько 10 млн гривень фонду “Повернись живим”, 500 тисяч гривень спрямували львівському ІТ кластеру на роботу з біженцями, сплачено наперед податки. Загалом наразі понад 1,5 млн доларів США Sigma Software, IdeaSoft та їх небайдужі клієнти передали на різноманітну допомогу. Однак, багато де потрібна точкова допомога: через власний благодійний фонд компанія надає допомогу людям, що опинились в халепі, та українським захисникам.

Фонд об’єднав зусилля з будівельною проєктною компанією GenPro, яка отримала ліцензію Червоного Хреста для пом’якшення гуманітарної кризи в Харкові, а також стали партнерами кількох гігантів роздрібної торгівлі та логістики, зокрема Metro Cash & Carry, Epicentr K, Нова Пошта. Крім того, фонд рухається в бік співпраці з мережею волонтерських організацій. На сьогодні Sigma Software та IdeaSoft фінансують волонтерський хаб “Венеція” у Мукачеві, який надає безкоштовне харчування та проживання вимушеним переселенцям. Спеціалісти компанії та члени їхніх родин також створюють подібні волонтерські хаби по Західній Україні, з якими фонд планує надалі співпрацювати. Фонд вже витратив 321,42 тис. доларів США, зокрема 251 тис. доларів - на евакуацію автобусами та близько 20 тис. на перевезення автомобілями. Ще близько 16 тис. витрачено на закупівлю та доставку продуктів харчування та ліки,  21,76 тис. - на оптику та ін.

Фонд запрошує до співпраці волонтерські організації та бізнеси. Зробити донейшен можна за цим посиланням. З приводу іншої колаборації, пишіть на сторінки компаній у Facebook - Sigma Software, IdeaSoft.

StronLegal

StronLegal перерахували 700 000 гривень на потреби ЗСУ та України. Компанія екіпірувала співробітників, які знаходяться на передовій. Також планується закупівля бронежилетів для воїнів з Білої Церкви.

Інші випуски:  | Частина 1 | Частина 2 | Частина 4 | Частина 5 | 

В публікації наступного матеріалу можуть брати участь усі учасники Асоціації IT Ukraine. Контактна особа: Марина Калиновська, проєктна менеджерка (kalynovska@itukraine.org.ua).

Перегляньте інші новини: