Як учасники Асоціації наближають перемогу України ч2

Як учасники Асоціації наближають перемогу України

ЧАСТИНА 2

За перші місяці війни IT-індустрія змогла переформатуватися, зберегти свою операційну діяльність та весь цей час активно підтримувати Збройні Сили України й державу загалом. Разом з командою IT Ukraine ми продовжуємо серію публікацій про внесок компаній Асоціації в перемогу України.

GoIT

Підтримка ЗСУ. Компанія активно підтримує ЗСУ. У перші дні війни було  перераховано 250 000 гривень на потреби армії. Також компанія перераховує захисникам 5% від продажів усіх курсів.

Волонтерство. Українська EdTech-компанія GoIT запустила проєкт безкоштовного навчання українців популярним IT-професіям. Команда GoIT отримала майже 3000 заявок. Наразі стартували онлайн-курси з HTML+CSS та JavaScript. Випуск перших груп – вже у квітні. Найближчим часом стануть доступними ще декілька напрямків.

Intellias

Підтримка ЗСУ. Компанія активно підтримує українську армію від початку військової агресії. Команда Intellias зібрала понад 2 млн гривень та передали їх фонду «Повернись живим», який придбає на них дрони та іншу необхідну військовим техніку. 

В компанії відкрили окремий збір на рахунок НБУ, кошти з якого перерозподіляються між різними підрозділами ЗСУ. На сьогодні зібрано понад 1 млн грн. 

Волонтери з команди Intellias активно долучаються до різних локальних ініціатив на підтримку України: дістають необхідне екіпірування та техніку для армії, надають гуманітарну допомогу тим, кому вона найбільш потрібна та разом з Prozorro беруть участь у розробці системи логістики на запит Міністерства оборони України.

Intellias ініціював збір 3 мільйонів гривень на проєкт "Автомобілі для захисників". У партнерстві з Winner Group Ukraine, планується придбання 20 пікапів та джипів. Збір коштів розпочався на корпоративній платформі для пожертв Intellias — IntelliShare. Внесок можуть зробити усі охочі за посиланням https://www.donations.intellias.com/. Вже зібрано більш ніж половина необхідних коштів.

Підтримка співробітників. В рамках плану безперервності бізнесу, який був розроблений ще до початку військових дій групою реагування на надзвичайні ситуації (Emergency Response Team), до якої увійшли СЕО та топ-менеджери Intellias, компанія налагоджує свої процеси наступним чином:  

  • Організовує евакуацію членів команди разом з родинами у безпечні регіони України та за кордон.  
  • Компенсує евакуйованим витрати на евакуацію та надає можливість отримати аванс за рахунок наступної заробітної плати.  
  • Надає психологічну підтримку – можливість індивідуальної розмови з психотерапевтом, групової психотерапії, різноманітних лекцій, вебінарів тощо.  
  • Забезпечує відкриту та оперативну комунікацію всередині компанії. Крім регулярних онлайн зустрічей СЕО з усією командою, поштових розсилок та щоденних оновлень на корпоративному сайті, в компанії створили додаткові канали комунікації в Telegram для кожного окремого офісу. Також було створено Emergency-канал в Teams і телефон гарячої лінії.   

Усі мобілізовані спеціалісти Intellias, а також ті, хто доєднався до сил Тероборони отримують Military leave package. Спеціалістам, які пішли захищати країну компанія надає кошти на придбання необхідної екіпіровки. Крім того, ці колеги отримують щомісячну компенсацію на сім’ю впродовж 6 місяців або до моменту повернення мобілізованих до роботи. Протягом цього періоду компанія також сплачує за цих людей податки.

Деякі інтелліасівці все ще залишаються в небезпечних регіонах України. Частина з цих спеціалістів та спеціалісток поки що не планують евакуюватися з приватних причин. Компанія постійно підтримує з ними зв’язок.

JEVERA

Підтримка ЗСУ та гуманітарна допомога. Оскільки компанія JEVERA була заснована в Чернігові і саме там знаходиться на R&D, то допомога саме цьому місту та області в цілому стала пріоритетним напрямом підтримки. Команда JEVERA разом з партнерами запустила кампанію по збору донатів для ЗСУ, ТРО Чернігівщини, гуманітарні потреби тощо. 

Після двох тижнів активної роботи по розповсюдженню інформації про кампанію, перемовин з європейським бізнесом, команді вдалось досягти перших результатів:

  • Евакуйовані з Чернігова родини з дітьми отримали одяг та  їжу.
  • Територіальні оборони Чернігівщини та Київщини отримали бензопили, сокири, термобілизну, мобільні телефони, фонарики, павер банки, батарейки та акумулятори.

Також вдалося замовити та доставити деяку оборонне спорядження:

  • 2 прилади нічного бачення (€ 700 сумарно).
  • 400 рацій вже прибули з Греції (€ 8К сумарно).
  • 183 дрони доставляються з Греції та Румунії (€ 320К сумарно).
  • 300 шоломів доставляються з Франції (€ 86К сумарно).

JEVERA та її надійні партнери продовжують працювати над інформаційним супроводом кампанії в Україні, ЄС, зокрема на Кіпрі, організацією поставок спорядження в Україну, евакуацією жителів Чернігова.

Kevuru Games

Підтримка ЗСУ та гуманітарна допомога. Компанія пожертвувала понад 1 млн гривень на допомогу армії та гуманітарні цілі. Так, близько 600 тисяч гривень було надано на потреби ЗСУ (бронежилети, дрони, тепловізори); 500 тисяч гривень – на медицинські набори; 23 тисячі гривень на потреби волонтерів у Києві та Ужгороді.

Kevuru Games і надалі планує виділяти як мінімум 1 млн гривень щомісяця на фінансову підтримку армії та волонтерів і закликає до цього усі GameDev компанії. Кожна допомога, гривня це чи мільйон, – наближає Україну до перемоги.

Волонтерство. Окрім фінансової підтримки армії та допомоги у закупівлі необхідного для неї спорядження, співробітники Kevuru Games займаються волонтерством.

Так, одна із співробітниць, разом зі своїм хлопцем вирішили переформатувати його цех з виробництва одягу на точку пошиву розвантажувальних жилетів. Це спеціальні жилети з безліччю кишень, куди можна покласти ріжки, гранати та інше. 

Ще одна колега релокувалась в Голландію, звідки вона організовує допомогу по кількох напрямках: збирає кошти на пошив бронежилетів, дитяче харчування, тепловізори, корм для тварин та в цілому на потреби української армії та гуманітарку; пакує гуманітарну допомогу в Роттердамі; ходить на антивоєнні протести в Роттердамі; перекладає новини для каналу With Ukraine (@withukraine).

Загалом, практично кожен співробітник компанії намагається бути корисним для України: плетуть сітки, беруть участь у кібератаках, допомагають Червоному Христу, волонтерять на кухнях для переселенців та гуманітарних складах, надають інформаційну підтримку.

Частина співробітників мобілізувалась до лав ЗСУ та тероборони.

Підтримка співробітників. Щодня в компанії відбуваються регулярні дзвінки топ-менеджерів з командами. Створено спеціальний канал, де кожен може поділитися своїм запитом на пошук житла, перевезень, транспорту, або запропонувати допомогу. Є чимало прикладів командної взаємопідтримки та гуртування, коли одні колеги давали прихисток іншим; ліди допомагали вивезти цілі сім’ї своїх команд; працівники з-за кордону приїжджали до кордонів, щоб забрати колег, які виїжджали у інші країни. 

Компанія в обов’язковому порядку зберігає робочі місця та виплачує заробітну плату тим працівникам, які пішли до лав ЗСУ чи тероборони. Компанія матеріально підтримує й тих, хто зовсім не може працювати через об'єктивні причини. Kevuru Games теж допомагає працівникам у зв'язку з релокацією.

Luxoft

People first - підтримка співробітників. Компанія докладає максимум зусиль задля безпеки люксофтівців та їхніх родин. Наразі, забезпечено переїзд більше сотні колег та їхніх близьких у безпечні місця в межах України, а також за кордон. Компанією організовано понад 40 автобусних трансферів.

Luxoft активно підтримує своїх спеціалістів фінансово та інвестує мільйони доларів, на підтримку співробітників, їхні родини та громади. Кожен із люксофтівців (~4000) використає ці кошти з користю, будь то пожертви на потреби армії, переїзд чи захист своїх близьких.

Гуманітарна допомога. Пожертва на підтримку Червоного Хреста України. DXC Technology засуджує необґрунтовану агресію з боку росії, яка призводить до смерті мирних жителів в Україні. DXC підтримує кожну людину, компанію та уряд у всьому світі, які закликають негайно припинити атаки на Україну. Через агресію з боку російського уряду компанія прийняла рішення про вихід з цього ринку. Компанія підтримує та дотримується всіх застосованих проти росії санкцій.

Компанія вважає своїм обов’язком підтримувати українських колег та Україну. Саме тому одним із перших кроків стала пожертва у 10 млн гривень на потреби Червоного Хреста в Україні.

Внутрішня платформа для збору пожертв серед усіх спеціалістів DXC Technology Company.  Завдяки платформі, у кожного з більш ніж 100 000 спеціалістів DXC Technology Company є можливість зробити фінансову пожертву, аби допомогти українцям. До ініціативи долучилися колеги з усього світу. Наразі вже зібрано 135 000 доларів (4 000 000 гривень), які також передані на потреби Червоного Хреста в Україні. Ця сума зростає та оновлюється щоденно. Luxoft подвоює всі зібрані кошти спеціалістів та передає на потреби гуманітарної організації. 

Luxoft Family. Команди Luxoft з Німеччини та Великобританії організовують благодійні велозабіги на підтримку України та збирають кошти для товариства Червоного Хреста в Україні. 

Команди Luxoft з Румунії, Болгарії та Польщі також активно підтримують своїх колег, що прибувають до цих країн. Допомагають з перетином кордону, розміщенням та юридичними питаннями. Разом збирають гуманітарну допомогу та медикаменти, які перевозять до українського кордону з метою подальшого розподілення. 

Благодійна ініціатива по збору коштів вихованцям спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату с. Глинськ Сумської області.  Цей заклад, в якому мешкають та навчаються діти із порушеннями інтелектуального розвитку та синдромом Дауна від 6-ти до 16-ти років,  компанія взяла над ними опіку. Раніше компанія збирала кошти для обладнання терапевтичного простору в школі. Наразі там перебуває 33 дитини, які відчувають нестачу найнеобхіднішого, а саме продуктів харчування. Компанія планує робити щомісяця закупівлю всього, що зможе забезпечити нормальний раціон дітям.

MGID

Інформаційні кампанії для освітлення війни в Україні. Від початку війни рекламна платформа MGID почала запускати інформаційні кампанії на світ, поширюючи правдиві новини про війну і закликаючи світову спільноту перераховувати кошти на гуманітарну допомогу та армію (спецрахунки Національного банку України для збору коштів на потреби армії і гуманітарні цілі, фонд “Повернись живим”). За три тижні активних кампаній, було отримано:

  • Понад 4 млрд показів нативної, банерної та відеореклами.
  • Більш як 7 млн кліків на контентні статті та лендінги із закликом допомоги українській армії та постраждалим від воєнних дій.

Наразі компанія виділили понад 4 млн гривень на запуск кампаній на платформі MGID, а також у Google та Facebook.

MGID займається не лише безпосереднім налаштуванням кампаній, а й підготовкою креативів та статей, які використовують і колеги в індустрії для поширення інформації на своїх майданчиках та ведення інформаційної війни.

Усе це стало можливим завдяки залученості співробітників MGID, а також тісній співпраці з Міністерством цифрової трансформації та IAB Ukraine.

Більше того, топ-менеджмент MGID активно комунікує зі світовою AdTech-спільнотою через профільні іноземні ЗМІ (ExchangeWire, BusinessInsider, AdExchanger, MarTech), що дозволило залучити декілька рекламно-технологічних компаній світового масштабу, що звернулись з пропозицією про співпрацю на теренах світової комунікації та протидії російській пропаганді на волонтерських засадах.

Підтримка співробітників. За час війни компанія MGID не скоротила робочі місця в Україні, а також продовжує забезпечувати заробітну плату співробітникам, що пішли служити в ЗСУ, ТРО та активно займаються волонтерством.

Інші випуски:  | Частина 1 | Частина 3 | Частина 4 | Частина 5 | 

В публікації наступного матеріалу можуть брати участь усі учасники Асоціації IT Ukraine. Контактна особа: Марина Калиновська, проєктна менеджерка (kalynovska@itukraine.org.ua).

Перегляньте інші новини: