B2B-маркетплейс від Ciklum отримав нагороду GSA

B2B-маркетплейс від Ciklum отримав нагороду GSA

Ciklum, компанія-учасниця Асоціації, здобула престижну відзнаку міжнародної організації Global Sourcing Association у номінації “Рітейл-проєкт року” (Retail Project of The Year). Нагороду вручили за розробку інноваційного B2B маркетплейса для METRO, одного з найбільших міжнародних операторів роздрібної та дрібнооптової торгівлі.

Global Sourcing Association уже 18-й рік поспіль нагороджує ІТ-компанії та проєкти, які продемонстрували найкращі стратегічні рішення в галузі.  Сiklum здобув відзнаку за створений для дочірньої компанії METRO, METRO Markets, маркетплейс. Розроблена платформа дозволяє наростити потенціал продажів METRO серед готелів, ресторанів та кейтерингових сервісів. На цьому маркетплейсі торговці можуть купляти непродовольчі товари для свого бізнесу серед тисяч найменувань. Деякі з них є власною продукцією METRO, інші пропонуються продавцями-партнерами.

Ми пишаємося тим, що розробляємо продукти, котрі допомагають компаніям ставати ближчими до своїх споживачів. Це особливо важливо та необхідно у часи пандемії. Нагорода GSA – результат  великої командної роботи Ciklum. Вона заохочує нас створювати ще більше якісних та ціннісних проєктів,

– зазначив Владислав Синявін, віце-президент Ciklum з Portfolio Delivery.

Над маркетплейсом METRO працювала спільна команда із 150 спеціалістів в Києві (Ciklum) та Дюссельдорфі (METRO Markets). Завдяки досвіду у DevOps, інженерним талантам світового класу та інноваційному баченню IT-компанії маркетплейс METRO вдалося створити набагато швидше, ніж це передбачає традиційний підхід до розробки програмного забезпечення.

Загалом проєкт розробили з нуля всього за 9 місяців, після чого масштабували на весь європейський бізнес замовника. Перший проданий на маркетплейсі продукт відправили вже у день запуску – і відтоді рішення не мало жодних проблем. Платформу легко вдосконалювати і далі та оптимізувати під актуальні запити споживачів. Це означає, що METRO зможе надавати своїм клієнтам ще кращі та зручніші послуги. 

Від запуску маркетплейсу до нього долучилися понад 300 продавців, пропонуючи загалом понад 500 000 найменувань товарів. Ця B2B платформа сприяє підвищенню лояльності до METRO та забезпечує позитивний досвід здійснення покупок. Споживачі можуть порівнювати схожі товари у різних продавців та придбати все необхідне в одному місці – у корзині для покупок, а не на сайтах окремих магазинів.

 

 

 

Ciklum – провідна глобальна компанія з надання цифрових послуг і створення програмного забезпечення. Серед клієнтів – компанії зі списку Fortune 500 та організації, які стрімко зростають. Головний офіс Ciklum розташований у Великобританії, а команда налічує понад 3 500 спеціалістів по всьому світу – розробників програмного забезпечення, дизайнерів, менеджерів з розробки продуктів та дослідників даних. Вони створюють цифрові рішення на замовлення, використовуючи новітні технології. Ciklum спеціалізується на сприянні цифровій трансформації низки відомих компаній та платформ цифрової економіки. Плідна співпраця Ciklum з клієнтами дозволяє останнім розкрити свій потенціал у цифрову епоху на повну.
Про GSA
Global Sourcing Association (GSA) – галузева асоціація та професійний орган світової індустрії сорсингу. Серед цілей цієї некомерційної організації – сприяти обміну передовими практиками, тенденціями та зв'язками по всьому світу, вперше об'єднуючи світову спільноту у повністю інтерактивному форматі. Її головна мета – постійний розвиток та поширення стандартів, а також допоміжних кваліфікацій, щоб підсилювати переваги та позитивну репутацію, а отже і масштаб глобальної індустрії сорсингу.