Luxoft та Daimler AG розробляють інформаційну платформу для Mercedes

Luxoft та Daimler AG розробляють інформаційну платформу для Mercedes

Компанія Luxoft Holding, Inc, глобальний постачальник послуг з інформаційних технологій, співпрацює з Daimler AG у розробці програмної платформи для автомобілів провідного автовиробника. На цій платформі працює найновіша інформаційно-розважальна система Mercedes-Benz User Experience (MBUX), встановлена у всіх нових автомобілях Mercedes А-класу.

Технологічна революція в автомобільному секторі змінює принципи, за якими побудовані автомобілі. Ми дуже пишаємося тим, що є партнерами Daimler з моменту запуску концепції MBUX та спільно створили технологічну UX-платформу, яка її доповнює та інтегрує програмне забезпечення до автомобілів Mercedes-Benz A-класу

заявив Алвін Баккенес, керуючий директор Luxoft Automotive

Mercedes-Benz User Experience (MBUX) – це інформаційно-розважальна система наступного покоління, яка змінює спосіб взаємодії водія та пасажирів з автомобілями Mercedes-Benz. Розроблена спеціалістами Luxoft і Daimler AG платформа пов’язує MBUX з основними функціями інформаційно-розважальної системи та забезпечує інтеграцію штучного інтелекту та доповненої реальності (AR) до системи автомобіля. Це дозволяє створити глибокий та емоційний зв'язок між автомобілем Mercedes-Benz, водієм і пасажирами.