Команда IT-Enterprise завершила перший етап впровадження ERP-системи в АТ Укрпошта

IT-Enterprise завершила перший етап впровадження ERP-системи

Команда компанії IT-Enterprise завершила перший етап впровадження ERP-системи в АТ «Укрпошта». Таким чином, в поштовому гіганті понад 70% бізнес-процесів наразі переведено в цифровий формат, консолідовано роботу всіх 26 регіональних філій, близько 6000 співробітників Укрпошти перейшли на роботу в рамках однієї платформи з єдиними наскрізними бізнес-процесами. Розпочато роботу над другим етапом.

Вперше в Україні цифрова трансформація великого підприємства відбулася за 9 місяців. Даний кейс заслуговує на особливу увагу. В першу чергу тому, що ніхто, крім учасників процесу, не вірив в успіх нашої співпраці. Ключовою для позитивних змін стали принципова рішучість менеджменту Укрпошти, які не на словах, а справами підтвердили що зацікавлені  в якісних змінах,

— прокоментував Олег Щербатенко, СЕО IT-Enterprise.

У рамках першого етапу повністю автоматизовані процеси закупівель, продажів, управління запасами та договорами, а також ведення бухгалтерського, податкового обліків та казначейські розрахунки. АТ «Укрпошта» перейшла на внутрішній, а також зовнішній — з центральними органами виконавчої влади, партнерами та контрагентами — електронний документообіг.

Зараз вперше за всю історію компанії увесь документообіг перейшов в онлайн, ми проводимо усі закупівлі, відслідковуємо усі розрахунки з контрагентами і залишки на складах в режимі реального часу. Нова ера повністю цифрової Укрпошти триває,

— відзначив генеральний директор Укрпошти Ігор Смілянський.

Як відзначили в IT-Enterprise, зокрема, в рамках першого етапу впровадження ERP-системи в бухгалтерському та податковому обліку основним досягненням стала можливість проводити прозоро облік. Були розроблені єдині бізнес-процеси, методики, регламенти, на які перейшли всі філіали та всі функціональні напрямки.  Також відбувся перехід від розрізнених баз товарного обліку в єдину базу ERP. На практиці це означає, що тепер можна станом на будь-яку дату, а не лише на кінець тижня/місяця, проаналізувати дані по залишкам запасів, розрахункам із контрагентами різних філій та сформувати звіт в «один клік».

Наразі стартував другий етап проекту, що має на меті провести трансформації процесів  управління персоналом, розрахунку заробітної плати, бюджетування, управління автотранспортом та подальшу трансформацію процесів бухгалтерського й податкового обліку, формування консолідованої звітності.