ЕРАМ запускає унікальну платформу для збору даних InfoNgen 7.0

ЕРАМ запускає унікальну платформу для збору даних InfoNgen 7.0

Компанія EPAM Systems, Inc. (NYSE: EPAM) анонсувала запуск аналітичної платформи InfoNgen 7.0, яка на основі заданих параметрів зможе виокремлювати дані з більш ніж 200 тис. багатомовних веб-джерел, а також проводити комплексний сентимент-аналіз текстів. Підключення можливостей машинного навчання через нейронні мережі значно покращує точність видачі і допомагає користувачам виявляти приховані закономірності, тренди та аномалії. Користувачі InfoNgen можуть швидко отримувати, аналізувати й поширювати інформацію і, як наслідок, прискорити прийняття конкурентних бізнес-рішень.

Близько 80% даних, кількість яких стрімко зростає, сьогодні є неструктурованими, тому компанії можуть упускати величезні масиви важливої для бізнесу інформації. Це дані соціальних медіа, різного роду контенту,  а також корпоративна інформація (електронна пошта, документи, презентації). Подібні дані містять інформацію, яка допоможе трансформувати бізнес-модель через виявлення конкурентних переваг та створення  успішної бізнес-стратегії.

Можливість виокремлення  стратегічної інформації, особливо за допомогою аналізу структурованих і неструктурованих даних, приносить компаніям значну вигоду. Ці відомості допомагають бізнесу швидко зрозуміти, розпізнати і реагувати на слабкі сторони в діяльності щоб досягнути конкурентної  переваги. Можливість швидко консолідувати і аналізувати неструктуровані дані – необхідний крок на шляху до реальної цифрової трансформації. InfoNgen – це легке у налаштуванні рішення, що дозволяє швидко агрегувати і знаходити закономірності в даних для поліпшення якості прийнятих рішень

Джейтін Агарвал, віце-президент, директор по бізнес-продуктам EPAM

InfoNgen задовольняє запити користувачів у сфері фінансових та юридичних послуг, медицини та біотехнологій, високих технологій, промисловості, роздрібної торгівлі та багатьох інших галузях. Можливі опції:

  • Отримання інформації про бренд і конкурентний аналіз. Виявлення ринкових стратегій і галузевих трендів шляхом вивчення конкурентної активності в режимі реального часу;
  • Пошук за даними підприємства. Швидке підключення та пошук по структурованим і неструктурованим даним підприємства для  виявлення прихованих закономірностей, трендів і аномалій;
  • Відомості про ринкову кон'юнктуру. Агрегування і моніторинг актуальних даних і новин про бренд, клієнтів, партнерів і конкурентів;
  • Аналіз клієнтських запитів і відгуків. Отримання на вимогу аналітичних відомостей про реальне ставлення клієнтів до продуктів (товарів), політику збуту і маркетингові кампанії;
  • Відстеження нормативно-правових вимог і управління ризиками. Моніторинг прийняття нових нормативно-правових актів та зменшення витрат на їх дотримання за рахунок максимально швидкого виявлення порушень;
  • Виявлення контрафактної продукції і шахрайських схем. Виявлення, моніторинг та реагування на дії зловмисників, які підробляють продукти і крадуть комерційні таємниці.

Ринок глобальних постачальників послуг швидко змінюється і наші клієнти зацікавлені, щоб разом із розробкою платформ ми пропонували їм комплексні рішення з більш широким діапазоном опцій. Наш практичний підхід до цього завдання включає інтеграцію партнерських рішень, компонентів з відкритим вихідним кодом, власних платформ EPAM, а також наших бізнес-продуктів, таких як InfoNgen. Таким чином, ми можемо запропонувати нашим замовникам цілісне вирішення їхніх найскладніших бізнес-проблем

Елайна Шехтер, віце-президент, директор з маркетингу та стратегії EPAM

 

Перегляньте також інші новини галузі: