CEO Night з Ajax, Innovecs та Influ2: українські компанії на глобальних ринках

CEO Night з Ajax, Innovecs та Influ2: українські компанії на глобальних ринках

MeetUp

Про захід:

IT-компанія Innovecs продовжує CEO Nights — серію відкритих тематичних зустрічей з лідерами українського та міжнародного бізнесу. Чергова зустріч топменеджерів відбудеться в онлайн-форматі — глядачів запрошують на перегляд дискусії 3 червня в YouTube.

У червні CEO Night об’єднає на онлайн-дискусії три українські бізнеси, які на «ти» з технологіями та міжнародними ринками. Три спікери, які побудували ці компанії з нуля та стали успішними СЕО. Олександр Конотопський, Алекс Луцький та Дмитро Лисицький розкажуть, як вони отримали клієнтів та визнання на глобальних ринках, та чому саме зараз найкращий момент для інших українських компаній зробити крок до міжнародного визнання. 

Під час зустрічі топменеджери Ajax, Innovecs та Influ2 поділяться досвідом масштабування компаній, перегляду бізнес-стратегій та виходу на глобальні ринки.

У рамках заходу:

  • Як технологічним компаніям масштабуватись після карантину?
  • Що робить бізнес-моделі гнучкими та ефективними?
  • Які нові можливості надає tech-компаніям коронакриза та як ними скористатися?
  • Інсайти та кейси з пошуку нових партнерів на глобальних ринках.

Безкоштовна участь за попередньою реєстрацією

Реєстрація

Спікери

Олександр Конотопський

співзасновник та CEO Ajax — міжнародної технологічної компанії, яка розробляє бездротові системи безпеки.

За останні роки обсяг виробництва Ajax збільшився до 250 000 пристроїв на місяць, кількість ринків присутності — до 93, а штат співробітників наразі становить 900+ осіб.

Алекс Луцький

співзасновник та CEO Innovecs — міжнародної компанії з розробки програмного забезпечення.

Innovecs входить до списку Inc. 5000 — підприємств США, що демонструють найшвидші темпи розвитку, а також стала наймолодшою компанією з R&D в Україні у рейтингу Global Outsourcing 100®.

Дмитро Лисицький

співзасновник та CEO Influ2 — компанії, яка пропонує сервіс персональної реклами для B2B

За 2019 рік Influ2 зросла на 500%, маючи в портфоліо 80% клієнтів з Кремнієвої долини, Нью-Йорку та Тель-Авіву.