Case Management vs BP Management: meeting customers' expectations

Case Management vs BP Management:

meeting customers' expectations

Про подію

23 квітня пройде відкритий мітап Terrasoft Techpoint на тему «Case Management vs BP management: meeting customers' expectations». За 2 години ви дізнаєтеся на прикладі конкретної бізнес-задачі* як підвищити операційну ефективність, використовуючи кращі практики побудови процесів і кейсів.

Чи стикалися Ви з кейсами з великим ступенем невизначеності, безліччю винятків і залежністю від великої кількості факторів, які неможливо врахувати при використанні тільки BPM-підходу? Впевнені, що так: оптимальним рішенням для вас тоді виступала модель адаптивного кейс-менеджменту.

Але чи дійсно все так просто? Адже на практиці в одній компанії можуть бути і такі процеси, які вимагають суворої регламентації, і динамічні процеси зі зміненою структурою, а іноді і випадки, коли модель кейса є частиною процесу і vice versa.

Хедлайнерами виступають

  • Віталій Гдуля, директор по платформі bpm'online з 15-річним досвідом роботи в IT-сфері;
  • Юлія Старун, директор проектного офісу Terrasoft, експерт з моделювання процесів в нотації BPMN і гнучким підходам Case Management, викладач курсу магістерських програм MBA;
  • Тетяна Адамчук, Product Leader, Terrasoft.

Програма заходу:

  • 19:00-19:40
    • BPMN як сполучна ланка між фазою дизайну бізнес-процесу і фазою його реалізації;
    • Що таке Case management-система;
    • 10 кращих практик побудови СМ, робота процесів в декількох культурах;
    • Case Management vs BP management: коли і що краще;
    • Коли варто використовувати процеси та кейси;
    • Коли не працюють процеси і кейси.
  • 19:40-20:40 Моделювання конкретної бізнес-задачі* в Інтерактивній майстерні (Process Art Studio).
  • 20:40-21:15 Q&A, де ви зможете отримати конкретні рекомендації від експертів.

Реєстрація