Чи можуть ІТ-компанії бути ековідповідальними і скільки це коштує?

Чи можуть ІТ-компанії бути ековідповідальними і скільки це коштує?

Про подію

Відповідальне ставлення до планети – це не просто тренд, а вимога часу. А те, чи встигають ІТ-компанії адаптуватись до глобальних “зелених” тенденцій, впливає на їхню ринкову позицію. 

На відкритому вебінарі консультантки з екоменеджменту бізнесу Юлії Маклюк “Чи можуть ІТ-компанії бути ековідповідальними і скільки це коштує?” ви дізнаєтесь: 

  • що таке екослід компанії (environmental footprint); 
  • для чого обчислюють життєвий цикл продукту (lifecycle assessment); 
  • чого більше: шкоди чи користі від ІТ для планети; 
  • що вже зробили Apple, Google та Microsoft на шляху до сталості; 
  • скільки насправді коштує екоменеджмент та як сортувати відходи в офісі безкоштовно. 

Спеціальна гостя – Юлія Грицай, координаторка зі сталого розвитку та фінансова аналітикиня у Beetroot, яка поділиться власним досвідом вимірювання екосліду великої ІТ-екосистеми. Саме від неї ви дізнаєтесь, як шведському ІТ-бізнесу вдається розвивати GreenTech і залишатися “CO2-нейтральним” в українському середовищі. 

Бонуси: усі зареєстровані учасники/ці вебінару отримають безкоштовний перелік екологічних товарів і послуг для бізнесу в Україні. Із зареєстрованих компаній та організацій троє виграють 3-годинну безкоштовну індивідуальну консультацію з екоменеджменту від Юлії Маклюк. 

Вебінар проводиться в рамках проєкту “Навчання для зменшення екологічного сліду соціальних підприємств”, який підтримує Європейський Союз за програмою House of Europe.

Цей вебінар буде корисним для

  • власників/ць підприємств в ІТ та суміжних сферах;
  • засновників/ць соціальних і відповідальних підприємств;
  • менеджерів/ок із корпоративно-соціальної відповідальності;
  • всіх, хто цікавиться темами сталого виробництва та споживання.

Реєстрація