Astound Commerce оголошує нові призначення топ-менеджменту

Astound Commerce оголошує нові призначення топ-менеджменту

7 жовтня 2021 року. Глобальний експерт з цифрової комерції, компанія Astound Commerce з центрами розробки у п’яти українських містах та командою близько 900 ІТ-спеціалістів,  оголошує про ряд глобальних та локальних призначень у структурі вищої ланки управлінців, що відображає необхідність компанії в масштабному розширенні в умовах прискореного зростання. Очікується, що організаційні зміни принесуть користь клієнтам, партнерам і команді, дозволяючи компанії пропонувати більш інноваційні рішення та послуги, швидше запускаючи їх на ринок. 

Відразу після призначення в Раду директорів Томаса Спеліоса в якості Chief Financial Officer та Метью Баркера як Chief People Officer цього літа, в Astound з'явилися нові ролі — Chief Strategy Officer, Chief Solutions Officer, та Chief Revenue Officer. Відтепер співзасновники компанії Ігор Горін та Ілля Виноградський обіймають посади Chief Strategy Officer і Chief Solutions Officer відповідно. В свою чергу Террі Хантер, який нещодавно був CEO британського представництва компанії Astound Commerce UK, займатиме посаду Chief Revenue Officer. Усі топ-менеджери звітуватимуть Майклу Кану, Astound Global CEO.

Ринкове лідерство Astound залишиться сильним і незмінним: Ванесса Картврайт займатиме посаду CEO в Astound Commerce North America, Сем Кейн — Managing Director британського представництва Astound Commerce UK, Ларс Фельдшер продовжуватиме свою роботу як CEO в Astound Commerce DACH на німецькомовних ринках Європи, а Девід О’Салліван і далі обійматиме посаду Managing Director в Astound Commerce MENA на ринках країн Близького Сходу. Представлені лідери глибово віддані стратегії зміцнення відносин з клієнтами і партнерами на ринках, де вони тривалий час працюють. Усі вони будуть підпорядковані Террі Хантеру, Chief Revenue Officer, що свідчить про відхід від моделі франчайзингу до глобальної платформи для зростання. 

У відповідь на цей поворотний момент в історії компанії, ми усвідомили, що потребуємо змін у нашій структурі, щоб досягти більшої узгодженості, співпраці, масштабування та росту. Це зрушення є також важливим і для наших людей. Підсилюючи зусилля, ми прагнемо перетворити Astound на роботодавця вибору у сфері цифрової комерції,

— поділився Майк Кан, Astound Global CEO. 

 

Ці організаційні зміни вкотре підтверджують, що ми постійно адаптуємось і інвестуємо в наших людей, інфраструктуру, та прискорене зростання. Ми прагнемо забезпечити узгоджені, швидкі та гнучкі стратегічні рішення, що охоплюють усі наші можливості, як частину нашого зобов'язання збільшити цінність бізнесу для наших клієнтів,

— зазначив Ілля Виноградський, Chief Solutions Officer

В ролі Chief Solutions Officer Ілля Виноградський куруватиме напрямки управління рішеннями та ресурсами, в той час як Chief Strategy Officer Ігор Горін фокусуватиметься на стратегії, поглинанні інших бізнесів та інвестиціях. Террі Хантер в якості Chief Revenue Officer зосередиться на продажах, маркетингу, практиках та продуктах.

Це останній крок в стратегічному плані компанії, запущеному на початку 2020 року з ціллю зробити Astound світовим лідером ринку цифрової комерції, і є результатом надходження значного обсягу інвестицій в компанію від RLH Equity Partners фонду в травні цього року. Отримання інвестицій стимулювали зусилля Astound стосовно розширення своїх можливостей та глобальної присутності, і оголошена сьогодні реструктуризація значно прискорює досягнення цієї мети.

 

 

 

 

Про Astound Commerce:
В Astound Commerce ми найбільше цінуємо клієнтський досвід. Ми створюємо такі рішення і відносини, що посилюють лояльність до бренду протягом часу його існування. Ми формуємо клієнтський попит та просуваємо технології на якісно новий рівень. Маючи більш ніж 20-річний досвід, 1400 спеціалістів в електронній комерції, понад 3000 реалізованих проектів, та десятки галузевих нагород, ми досягаємо успіхів у максимізації бренду та вартості бізнесу у кожній точці цифрової комерції. Наші стратегічні рішення працюють для провідних брендів, таких як L'Oréal, Boohoo, Halfords, FLOR, TOMS та Crocs.
Astound є переможцем 2021 Salesforce Partner Innovation Award в B2C Commerce для бренду FLOR, та отримав статуси Salesforce B2C Commerce Expert і Retail Industry Specialist, що відображає постійне прагнення компанії до досконалості в екосистемі Salesforce. Щоб дізнатися більше деталей, відвідайте astoundcommerce.com.