Асоціація “IT Ukraine” запустила репутаційне дослідження IT-галузі

Асоціація “IT Ukraine” запустила репутаційне дослідження IT-галузі

Репутаційне дослідження Асоціації IT Ukraine, Looqme та MZ Hub представить комплексне бачення репутації IT-галузі. Організатори планують залучити більше 1600 респондентів та презентують результати в грудні 2020 року на платформі DOU.

Особливість дослідження полягає в тому, що воно дає комплексне бачення репутації IT-галузі за рахунок вивчення думки різних груп стейкхолдерів людей та організацій, які взаємодіють з об’єктом дослідження, впливають на нього чи якимсь чином від нього залежать. 

Дослідження складається з двох важливих компонентів: 

  • Медіа-моніторинг, в рамках якого вивчаються та аналізуються відкриті джерела та соціальні мережі;
  • Соціологія, в рамках якої будуть проводитися опитування респондентів та індивідуальні інтерв’ю. До стейкхолдерів дослідження відносяться: експерти галузі, IT-спеціалісти, студенти технічних спеціальностей та оточення IT-спеціалістів. 


Перший етап вже завершився і його результатом став short-list з 32 IT-компаній, які отримали найбільші показники впізнаваності серед опитаних на платформі DOU респондентів. На першому етапі оцінювався рівень спонтанного та якісного знання компаній з рейтингу TOP-50 DOU. Всього до цього рейтингу потрапили 62 компанії, з них найбільші показники впізнаваності більше 30% отримали наступні компанії: 

Ajax Systems, Beetroot, Ciklum, DataArt, ELEKS, EPAM Ukraine, EVO (Prom.ua), Gameloft, Genesis, GlobalLogic, Grammarly, Infopulse Ukraine, Innovecs, Intellias, Lohika Altran, Luxoft, MacPaw, Miratech, N-iX, NIX Solutions, Parimatch Tech, Plarium, Playtech, Playtika UA, Ring Ukraine, Sigma Software, SoftServe, Svitla Systems, Terrasoft Ukraine, Ubisoft, Wargaming, Wix.

Соціологія в рамках дослідження дасть змогу висловити свою думку тим респондентам, які не висловлюють свою думку в соціальних мережах чи на спеціалізованих майданчиках. З учасниками організатори будуть працювати, спираючись на наступні репутаційні метрики: 

Репутація окремих компаній буде оцінюватись згідно універсального переліку атрибутів, після чого її порівняють із загальним для галузі та середнім для всіх компаній в дослідженні:

Двостороння оцінка у вигляді аналізу комунікацій та сприйняття стейкхолдерами це загальноприйнята світова практика, котра знайшла відображення і в рекомендаціях щодо вимірювання ефективності комунікацій AMEC (International association for the measurement and evaluation of communication).

Репутаційне дослідження IT-галузі стане ефективним інструментом не тільки для вивчення самої галузі, але і в роботі комунікаційників, які знайдуть тут чимало інсайтів та рекомендацій щодо своєї подальшої роботи.