Учасники

З 16 по 19 березня освітній проект «Вища школа комунікацій» проведе весняний курс «Реклама та PR».
Ціль курсу – дати можливість спеціалістам сфери комунікацій обновити та доповнити свої знання. 

Перед початком кожного сезону ми переглядаємо свій гардероб: без жалю викидаємо, дбайливо вішаємо у шафу, чи йдемо на шопінг. Прийшов час застосувати цю звичку і в професії. 

Сфера маркетингових комунікацій щоденно поповнюється новими трендами, об’єктивними фактами, суб’єктивними думками та спростуваннями. Одні інструменти втрачають свою ефективність в той час, як інші винаходяться чи розвиваються. 

Щоб бути в авангарді, спеціаліст має розуміти ефективність тих чи інших інструментів, компонувати та використовувати лише актуальний маркетинговий мікс, а те, що втратило свою ефективність – архівувати. 

Як створити свою унікальну та ефективну колекцію маркетингових інструментів, розкажуть спікери весняного інтенсивного курсу «Реклама та PR» від «Вищої школи комунікацій».

Традиційно у школі виступають лише практики, лідери українського ринку та міжнародні спеціалісти сфери маркетингових комунікацій. Вони, як кутюр’є, покажуть тренди, нові віяння та напрямки для подальшого удосконалення. А успішні кейси з їхньої практики надихнуть на створення своїх комбінацій маркетингових інструментів.

Інтенсив буде цікавий:

  • спеціалістам по маркетингу і PR,
  • співробітникам маркетингових, креативних та PR-агентств,
  • власники бізнесу, управлінці, стратапери,
  • і всім, чия професійна робота пов’язана з комунікаціями.

Програма курсу поділена на 4 основні блоки:

  • комунікаційна стратегія;
  • PR; 
  • Digital; 
  • Інструменти.

Генеральний партнер: РА «Marketing Bar».

Стратегічний партнер: ММR (Мarketing Мedia Review). 
 
Офіційні партнери: типографія «Sborki», інтернет-магазин «Yakaboo»

Інформаційні партнери: StartUpUkraine, Delo.ua, «Новое время»,  Gloss.ua, BigMir, «Обозреватель», Liga.net, The People,  МАМИ, Capital.ua, СУП, RIA, Geometria, AUTO.RIA – лідер автомобільної інтернет-торгівлі, телеканал «Перший діловий», телеканал «Maxxi.TV», радіо «Ера FM», радіо «Київ». 

Вартість інтенсивного курсу– від 1500 грн.

Дата: 16-19 березня 2017 г., 10:00 – 19:00  

Дізнатися детальніше про курс, програму та спікерів, а також зареєструватися можна на оновленому сайті «Вищої школи комунікацій»

Крім того, інформація про курс, школу та комунікаціям в цілому – на сторонці школи на Facebook. 

Станьте комунікаційним тренд-сетером з «Вищою школою комунікацій»!